4. fejezet

Egy gyönyörű, hatalmas, koromfekete csoda, amilyen az én birtokomban az életben nem lesz… Épp be akartunk szállni a kocsiba, amikor Tiffany totyogott oda hozzánk, tizenöt centis magassarkújában. Hirtelen lefagytam. Azon morfondíroztam, hogy állhattam én egyáltalán szóba egy ilyen lánnyal korábban?! Igen, Tiffany Brant volt a legjobb barátnőm a gimi első évében. Mindent együtt csináltunk, amit csak el lehet képzelni. Nagyon furcsa dolog, hogy ha nem szakít meg velem minden kapcsolatot tízedik elején , talán már én is hasonlóképp néznék ki. Tiff a lehető legnyájasabb hangján szólt Ben-hez, minket persze észre sem vett. Hát… ha te így Tiff, én is.
-     Szia Beni! Hogy kerülsz ide? Olyan rég dumcsiztunk már, mi lenne, ha ma délután taliznánk? – mondta Tiffany, még mindig tudomást sem véve arról, hogy Becca és én is jelen vagyunk.
-     Ő,  szia! Tiffany, ugye? Bocsi, de most a barátaimmal terveztem a délutánt. Majd talán máskor - mondta Ben nem túl nagy lelkesedéssel, de ezt csak az hallja ki a hangjából, aki nagyon ismeri.
-     Jaj, Beni, ne már. Csak le akarsz rázni- rimánkodott Tiff olyan hangon, amitől már felfordult a gyomrom. Több se kellett, Becca-nak elszállt a maradék önuralma is, így megszorítottam a kezét, hogy finomabban fakadjon ki, mivel lenne egy kis közönségünk, ha teljesen kikelne magából.
-     Nézd ribi, látod,  MI IS ITT VAGYUNK - mutatott látványosan rám, majd vissza magára. – Attól, hogy nem köszönsz, még itt vagyunk - vett lejjebb kicsit a hangerőn - és különben is, Ben közölte, hogy velünk van programja, tudom nehéz a felfogásod, és nem feltétlenül jut el az agyadig ez az infó - Végül befejezte ezt a mondatott, vett egy nagy levegőt, hogy folytassa, de én gyorsabb voltam.
-     Tiff, majd máskor bepótolod az érdekfeszítő, nyilván sok mindent átfutó, mély benyomást tévő panaszáradatot a napjaid milyenségéről és a körmöd jelenlegi színéről, de most inkább a barátnőidre hárítsd a lelkes hallgató szerepét és ne Benre - még engem is meglepett milyen nyugodt voltam, ahhoz képest, hogy az egykori legjobb barátnőm mennyire semmibe vett.
-     Bocs, Tiffany, de most Audrey-ékat viszem ebédelni. Majd valamikor még biztosan összefutunk a nyár folyamán - annyira imádtam Ben-t ezért a mondatért, a „vereség”, azonban felzaklatta a plázacicát.
-     Hát menj csak ezekkel a libákkal. Pff - olyan grimaszt kaptam, amilyet még életemben nem láttam, lenézés, alázás, undor vegyült benne - ha te ezt akarod. Majd valamikor biztos összefutunk a plázában.

-     Jah, persze - csúszott ki Becca száján a mondat, amit csak Ben és én hallottunk, mert Tiff már elviharzott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése