Ajándékot kaptam! :)



Ma, mint tudjátok, Mikulás napja van. Ha véletlenül el is feledkeztetek a nagy rohanásban a dátumról, a különböző közösségi portálok jóvoltából biztos értesültetek, hogy ma nem csak egy szimpla pénteki napot élünk. 
Amikor hazaértem egy e-mail fogadott, vagyis egy komment a 19. fejezet alatt. 
Experience The Beauty megajándékozott Mikulás alkalmából két fejléccel. 
Nagyon-nagyon köszönöm, jól esik, hogy gondoltatok rám. :) Az oldalt is szeretem, a versenyetekre is jelentkeztem. 
Látogassátok meg az oldalt, nézzetek körül, mert rengeteg png, fejlécalap található és ha kértek, szerintem külön készítenek is nektek. :)
Ja és az ajándékaim: 




Millió puszi!
Alina 

1 megjegyzés:

  1. Köszönjük a kedves mondataidat és megérdemled hisz a blog "törzsvásárlója" vagy^^

    VálaszTörlés