20. fejezet- Búcsú

Sziasztok! 
Új fejezetet hoztam nektek, ami remélem elnyeri a tetszéseteket. Írjátok meg a véleményeteket,  pipáljatok, chateljetek :) .
Az első kommentelő ajándékot kap! :)

Millió puszi!
Alina


Akármennyire is próbáltam szuggerálni a mutatókat az órámon, a napok nem akartak lassabban telni. Minden szabad időmet Ben mellett töltöttem, amivel lehet kicsit kiakasztottam, de akkor ezt nem láttam rajta. Filmeztünk, beszélgettünk, elkezdtünk dobozolni és az utolsó hetem Ben-nél töltöttem, szinte ott laktam. Anya, természetesen nem örült ennek, de fellázadtam, hiszen majd’ 3 hónapig nem fogom látni a szerelmemet, így közöltem otthon, hogy idővel majd érkezem. 
A nyár utolsó napján, amikor kinyitottam a szemem, Őt láttam meg először, ahogy mélyen szuszogott és szorosan magához ölelt. Ez megért néhány ajtócsapkodást. Mosolyogva néztem, ahogy alszik mellettem, aztán eszembe jutott, hogy nem sokáig láthatom ezt a csinos pofit nap, mint nap, de gyorsan elhessegettem ezeket a gondolatokat, mert ébredezett az a srác, akibe fülig beleestem. Még szorosabban magához vont és hosszasan megcsókolt. Aztán lustálkodtunk vagy 2 órát, így körülbelül 11-kor mentünk reggelizni. Egy cetlit találtam a hűtőn, amire Beni anyukája csaj ennyit írt: 

„Drágáim, ha felkeltetek, keressetek valamit a hűtőben, vagy menjetek el valahova ebédelni!
Ui.: Este tiétek a ház!”

Vigyorogva tettem le a lapot a konyhapultra, aztán nekiláttam a reggeli elkészítésének. Épp a palacsintatésztát kevertem, mikor Ben becsoszogott a konyhába. Mögém osont és hátulról ölelve figyelte, mit ügyeskedek, közben meg a nyakamat puszilgatta. A pultra mutattam, a cetlire, amit az anyukája hagyott, és amikor elolvasta, láttam az összes gondolatát. Szép kis tervet eszelt ki az esténkre, miszerint elvisz bevásárolni, ketten összedobunk valamit, aztán megnézünk egy jó filmet és….. alszunk. Miután megsütöttem a palacsintákat és megreggeliztünk, elindultunk egy bevásárlókörútra. Ben volt a sofőr, így az úton meg tudtuk beszélni, mit is szeretne enni. 
A bevásárlóközpontban a pasim feladata volt a kocsi tologatása egyik sortól a másikig, miközben én összeszedtem a hozzávalókat. Persze a kedvenc részlegemre is maradt idő, így amíg én végig pásztáztam a könyvkínálatotő szétnézett az elektronikai részlegen. 
Ben viszonya a számítógépes kütyükkel olyan volt, mint az enyém a könyvekkel. Órákig el tudtunk szöszmötölni az üzletekben még akkor is, ha nem vettünk semmit sem. 
Ennek okán délután 2-kor értünk haza, Beni kipakolta a szatyrokat, én meg elkezdtem a pizza tésztáját összegyúrni. 
Mikor elkészültem, félretettem melegebb helyre, hogy jól megkeljen a tészta, ez idő alatt pedig összekevertük a krémet és felaprítottuk a hozzávalókat. Ben, fiú létére nagyon ügyesen mozgott a konyhában, remek kukta volt számomra. A receptet még nagyitól tanultam és mindenki, aki csak megkóstolta elkérte a receptet vagy épp újabb adagot követelt. Ben is imádta, ezért készítettük el. Miután kinyújtottam a tésztát, elkezdtem a tetejére kenni a pizzakrémet, amikor Benji megunta a sütögetést és az orromra kent egy adagot a túrós-paradicsomos masszából. Pillanatnyi meglepődés után nevetésben törtünk ki mind a ketten, ami egy csókba fordult át. 
Amikor a vacsoránk elkészült, felmentem átöltözni- mivel csupa liszt és krém voltam- és megkértem Ben-t, terítsen meg.
Egy egyszerű kis ruhára esett a választásom, ami megfelelt a vacsihoz és a filmezős estéhez is passzolt. Az emeletről leérve, tátva maradt a szám. Gyertyafény mindenhol, a lámpák leoltva, az asztal megterítve állt az étkezőben egy csokor rózsával a közepén. Ben világító kék szemeivel, lazán lépkedve jött felém és végig a szemembe nézett. Ahogy a kékségbe meredtem, mindenről megfeledkeztem. 
Megvacsoráztunk szépen, csendben, aztán betelepültünk a kanapéra és megnéztük a legnyálasabb filmet, amit életemben láttam. Persze sírtam rajta és Ben vigasztalgatott, amitől még jobban zokogtam, azonban egy hosszú, forró csókkal elfeledtette velem minden bánatom. Mondanom sem kell, hogy a film végére nem emlékszem és az este további részét Benji szobájában töltöttük. 
Reggel a gonosz ébresztőóra szakított el legédesebb álmaimtól és átkoztam a csörgését rendesen. Ben már zuhanyozott, mikor én kimásztam az ágyból, lementem a konyhába, hogy reggelit készítsek neki utoljára- legalábbis három hónapig biztosan. Szomorúan csoszogtam a hűtőtől a konyhapultig, de amikor meghallottam a lemezlejátszó kattanását, elmosolyodtam. Ben betette a kedvenc számomat- One Direction- Half a heart- és táncra perdített. Lassúztunk és ez a 3 perc volt a reggelem legszebb része. Megreggeliztünk és bepakoltuk az utolsó ruhadarabokat is a sporttáskájába. 
Szomorúan indultam útnak, még jó, hogy nem én vezettem, mert a könnyeimtől nem láttam volna az utat. Visszanyeltem szomorúságom bizonyítékait és csendben fogtam Ben kezét a kocsija hátsó ülésén, amíg a nővére kivitt minket a reptérre. 
Próbáltam tartani magamat, azt akartam, hogy erősnek lásson, szorosan megölelt, ráérősen megcsókolt, mintha megállt volna a világ. Magamhoz szorítottam utoljára, aztán a hangosbemondó megkérte az utasokat, hogy kezdjék meg a beszállást a Londonba tartó járatra. Vissza - visszafordult miközben lassan menetelt az álmai felé vezető gépre. Én távolodó alakját néztem és amikor már csak a hátát láttam- azt is eléggé homályosan- kitörtek belőlem az érzések. Patakban folytak a könnyeim és megállás nélkül szipogtam, mint egy kisgyerek, amikor elveszik a cumiját. Liz próbálta tartani bennem a lelket kisebb nagyobb sikerrel. Az autó felé vettük az irányt és hazahajtottunk. A kezdeti zokogásom szipogásba váltott, mire Ben nővére leparkolt a felhajtójukra. Beinvitált, megittunk egy kávét és az eszembe véste, hogy ez nem a világ vége és őszi szünetben elmehetek a pasimhoz. 
A lelkizésünket egy dallam- Live while we are young- szakította meg. Örömmel nyugtáztam, hogy legjobb barátnőm nem feledkezett el rólam és meginvitált magához. Nagyon örültem az ajánlatnak és egyből igent mondtam. Elköszöntem Liz-től és megígértem neki, amint tudok, átjövök hozzá. 
Útban Becca házához újból eluralkodott rajtam a magány. Szerencsére bő fél óra sétára lakott és legjobb útitársam- az mp4-em- mint mindig, most is a zsebemben volt. Bedugtam a fülest és a külvilág megszűnt létezni. Eleinte szerelmes balladákat hallgattam, de rájöttem, hogy ettől még depisebb leszek, ezért átváltottam egy kicsit pörgősebbre. Felváltva hallgattam Lawson-t és One Directiont- Brokenhearted, Does he know?- és mire Becca-hoz értem sokkal jobb kedvem lett. 
Legjobb barátnőm a házuk előtt várt rám egy könyv társaságában. Éhezők viadala 3. kötetét olvasta, immáron harmadszorra- azt hiszem- és újfent beleesett Peeta-ba.
Mosolyogva néztem, ahogy elmélyülten olvassa a sztorit és teljesen megfeledkezik a körülötte zajongó világról. 
Húsz perc után meguntam a bámulását és elé álltam. Morgott valamit arról, hogy álljak már odébb, de amikor észrevette, én állok előtte, felpattant és megölelt. Nem faggatott a történtekről, vagy a tegnap estéről, mert tudta, hogy majd elmesélem, ha készen állok. Inkább beültetett a kocsijába és elfuvarozott a Caffé-bro’s-ba. Megittuk a szokásos jegeskávénkat és továbbálltunk. A pláza felé vettük az irányt és csaptunk egy csajos délutánt, azaz bementünk minden üzletbe, szinte minden ruhát felpróbáltunk, minden ékszert megnéztünk, minden sminkcuccot kipróbáltunk és szinte az összes parfümöt magunkra fújtuk, amit csak az adott üzletben kapni lehetett. A nap végén beültünk a moziba és végig kellett néznem Magic Mike-ot. Persze Becca továbbra is tátott szájjal és sóvárogva nézte Chaning Tatum-ot a mozivásznonés én is követtem a példáját. Na de Alex Pettyfer-ről se feletkezzünk meg.. 
Miután véget ért ez a remekmű, meghívott magukhoz. Felhívtam anyát, hogy ma sem alszom otthon, Becca-nál megtalál, ha kellek. Kicsit duzzogva, de belement a dologba, így egy hosszú éjszakának néztünk elébe. Ugyanis ha minket egyszer összeengednek hosszú időre, nem feltétlenül jó sül ki a dologból. Miután megvacsoráztunk egy mekiben, hazamentünk és nem tévedtem, amikor arra gondoltam, nem fogunk aludni. Megállás nélkül 1D-t hallgattunk, cikkeket olvastunk, történeteket szőttünk a tagokról és a szerelmi viszonyainkról az öttagú banda egy-egy tagjával, majd kb. hajnali kettőkor álomba zuhantunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése