Szülinapi statisztika, holnap ünnepi fejezet :)

Hola Drágák!

Most nem új fejezettel jelentkezem, inkább összegzésnek mondanám, ugyanis eltöltöttünk közösen egy évet. Happy Birthday to Audrina’s Life!!  Ezt is megértük. Napra pontosan egy éve töltöttem fel az első bejegyzést a blogra – küldő tényezők hatására, BFF -, melyben bemutattam szerény személyemet, majd a prológusban Audrina-val is találkozhattatok.
Köszönöm ezt az egy év bizalmat, a kommenteket, melyek száma nem sok, de az oldalmegjelenítések számai kárpótolnak. Nem vagyok tökéletes, mint ahogy senki sem az, van hova fejlődnöm és ígérem, igyekezni fogok. Ez az év igen eseménydús volt , hála az érdeklődésnek mindig egyre több klikk érkezett az oldalra, minden egyes új fejezetnél megugrott a látogatószámláló rublikája.  A statisztika szerint márciusban voltatok a legaktívabbak, közel 1000 kattintással az 5780-ból. 
Az én történetem annyiban változott, hogy hivatalosan is érett lettem egy hónapja, emiatt volt hatalmas szünet a történetben, de igyekszek mindent pótolni!  A fejléc biznisz is elkezdett pörögni, egy design-blog fejlécszerkesztője lettem,  a másik blogon is népes olvasótábor gyűlt össze a magyar directionereknek hála (This is Us).

Köszönöm a támogatást, a bizalmat, ígérem nem fogtok bennem csalódni. 
Mivel szeptembertől jófej egyetemista leszek újabb élettérből, helyszínekből, emberekből, szituációkból meríthetek ihletet és adhatom tovább nektek fantáziám újabb szüleményeit.
És ha már szülinap, új kinézettel leplek meg benneteket és magamat egyaránt. Holnapra minden simítást elvégzek és ti is megcsodálhatjátok a műalkotást egy extrahosszú fejezet kíséretében

Köszönöm az eddigi nyomon követést, remélem ezután is csatlakoztok majd Audrey göröngyös útjához.
További szép estét!
Millió Puszi nektek :)


~ Alina~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése